Stronę napędza Drupal

Trust in Food. Festiwal kreatywności

Zdjęcie promujące konkurs Trust in Food. Festiwal kreatywności. Na zdjęciu poza nazwą widoczne jedzenie, w tym jabłko, kanapka, ogórek zielony, winogrona, także talerz. Dominująca kolorystyka - zieleń.

Czasy epidemii pokazały jak ważne jest zaufanie społeczne. Dotyczy to także jednej z najważniejszych gałęzi polskiej gospodarki - obszaru produkcji żywności. Wybieranie dobrych dla zdrowia, wyprodukowanych zgodnie z najwyższymi standardami produktów, to jeden z kluczowych elementów dbania o zdrowie.

Wydział Zarządzania UW we współpracy z Wydziałem Socjologii UW zapraszają (klik) studentów wszystkich kierunków i specjalności oraz doktorantów do udziału w konkursie, którego celem jest przygotowanie propozycji inicjatyw zwiększających zaufanie konsumentów do łańcucha żywności w Polsce.

Zainteresowane osoby, które stworzą i do 3 grudnia zgłoszą na stronie www.trustinfood.pl Zespół (2-4 os.), mają szansę zdobyć 1 000 EUR! Ale Trust in Food, to także konsultacji oraz warsztaty, podczas których uczestnicy poznają tajniki tworzenia kampanii społecznych.

Szczegóły dot. konkursu oraz regulamin dostępne są na stronie Trust in Food. Festiwal kreatywności. W przypadku pytań można pisać także a adres: mmaryl[at]uw.edu.pl

Zapraszamy!

Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") aby zapewnić maksymalną wygodę w korzystaniu z naszego serwisu.

Akceptuję ciasteczka Schowaj wiadomość